in

Google Adwords Nedir?

İnternet’e reklam vermek isteyen herkesin karşısına çıkan Google Adwords servisi şu soruyu dile getiriyor.”Google Adwords Nedir?” gelin hep beraber size bu sistemi tanıtayım. Google Adwords işletmeniz, kulübünüz gibi çeşitli türlerdeki içerik veya ürününüzün reklamını yapabileceğiniz çevrim içi reklam sistemidir. Google Adwords rakip sistemlere göre çok daha gelişmiş ve doğru kullanımda kesin sonuçlar vermektedir. Uzun yıllardır reklam üzerine çalışan servis en verilen reklamın hedeflerine ulaşması için diğer servislerinden topladığı verileri topluyor. Verilen reklamı doğru kişiye göstermek oldukça zor bir iştir. Bunu yılların tecrübesi ile başaran Google Adwords çevrim içi reklam sektöründe tekelleşmeye giden tek firmadır.

Google Adwords Nedir, Nasıl Çalışır?

AdWords bir Google ürünüdür ve bu yüzden bu kadar gelişmiştir. Google ürünü illa gelişmiş mi olmalı sorusuna şöyle bir cevap verebiliriz; Çevrim içi reklamlarda en önemli olay reklamı kime nerede nasıl ve ne zaman göstereceğini iyi bilmektir. Reklam gösterimini yapmak için ise kullanıcının bilgilerini bilmesi gerekmektedir. Google ise uzun yıllardır topladığı veriyi çok iyi yorumlayarak Google Adwords’ün başarılı olmasını sağlıyor. Google Chrome, Mobil uygulamalar ve arama motoru sayesinde tüm kullanıcılar hakkında bilgiye sahip olan Google reklamı kime nasıl göstereceğini çözmüş durumda. Önemli bir kısım ise sizin nasıl reklam verdiğinizdir. Satacağınız bir ürünün hedef kitlesini iyi bilmeniz gerekiyor. Aksi taktirde harcamalarınız müşteri potansiyeli olmayan kişilere gösterilerek boşa gidecektir.

Reklamlar Neye Göre Sıralanır?

Arama sonuçlarında reklamları sıralama kriterleri vardır. Büyük bir yanılgı ile verilen teklif ne kadar çok olur ise o kadar üstte reklamımız gözükür denmesi büyük bir yanlıştır. Reklamı yapılan içeriğin kalitesi içeriğin bulunduğu sitenin kalitesinin verdiğiniz paradan daha önemli bir kriter olduğu kaçınılmaz bir gerçektir. Reklamını yaptığınız sitenin SEO konusunda eksiğiniz var ise o reklam size normalden daha fazla harcama yaptıracağından dönüşümlerin kar oranını iyi hesaplamanız gerekmektedir.  Reklamın kalitesi ile verdiğiniz en yüksek teklifin çarpımı eşittir Reklam değerini ortaya çıkartıyor reklam değeri ise sizin ile aynı sorguda reklam yapanlar ile aranızdaki farkı belirleyerek en yüksek reklam değeri olan içeriği reklamlarda en başa koyuyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bir Yazılım Denetçisinin İtirafları Bölüm 2

Robots.txt Nedir?