E-ticaret’in Püf Noktaları
Birçok acemi için e-ticarete başlamanın en zor yanı, hangi ürünlerin online olarak satılacağına karar vermektir. Herhangi bir zamanda çevrimiçi pazara en uygun ürünü belirlemenin birçok yolu vardır.
Bir Endüstri Seçerek Başlayın
Çeşitli endüstrilerdeki kar marjlarını not edin. Kar marjı işletme giderlerinden sonra kazanılan tutardır. Bir e-ticaret sitesinin amacı, zaman içinde mal satmak ve para kazanmaktır. Bazı endüstriler diğerlerinden daha fazla kar getirisine sahiptir.
Müşterilerin İlgisini Çekin
Bir e-ticaret mağazası, müşterilere daha önce elde edilenden daha yeni ve daha iyi değer, kalite ve performans sağlayan ürünleri seçmeli ve satmalıdır. Çoğu zaman, püf noktası karmaşık bir ürünü basitleştirmektir. Bir ürünün sadeliği ve üstünlüğüne dikkat çekmek, karmaşık teknolojiden ve reklamlardan daha etkileyici olabilir.
Yeni Bir Yaklaşım Benimseyin
Yeniliklerden yararlanın ve daha önce hiç karşılaşmayan iki ürünü bir araya getirin. Belirli bir insan grubunun en büyük şikayetini keşfetmek için niş online forumlara göz atın, sonra sorunu çözün. Bir alandaki geçmişteki uzmanlığınızı kullanarak, sorunlardan birine yaklaşmak için yeni bir yol tasarlamak, eski bir soruna taze gözlerle bakmanın başka bir yoludur.
E- Ticaret’te Lojistiği Düşünün
Büyük fikirler bir yana, çevrimiçi bir işi yürütecek ya da mahvedecek olan en önemli unsur lojistiktir. Lojistik ürün toplama, depolama, nakliye gibi bir döngüyü içerir. Bir ürün oluşturmak için gerekli malzemelere bakın. Bunların yerel olarak temin edilip edilemeyeceği, onlara ulaşmak için ne kadar para harcanacağını belirleyecektir. Ayrıca, benzer bir ürün zaten yerel olarak mağazalarda satılıyorsa ve müşteriler gönderilmesini beklemek zorunda kalmazlarsa, bu satışları olumsuz yönde etkileyebilir. Envanter e- ticaret’te satılmadan ve alıcılara gönderilmeden önce depolanmalıdır.
Bir e-ticaret mağazasının, öğeleri satın alınmadan önce güvende tutmak için alana ihtiyacı vardır. Büyük veya ağır ürünler daha fazla nakliye masrafına sahiptir. Ücretsiz gönderim teklif etmek bile, eğer ürün fiyatı yükselirse satışları düşürebilir. Son olarak, ürünün ömrünü düşünün. Sıcak trendler genellikle sadece bir veya iki mevsim popülerdir. Bir yıl içinde artık aynı ilgiyi görmezler. Zamansız bir ürün bulun ve işletmenin büyümesine izin verin.
Güncel yazı ve projeleri instagram'da duyuruyorum. Takip et, iletişimde kalalım ✔️@tahamumcu