in

YouTube TrueView Reklamları Nedir?

En oldukca ziyaret edilen video paylaşım sitesi ‘un ziyaretçilerinin averaj sitede durma süresi 20 dakika benzer biçimde görkemli bir süre. Kullananların bu kadar oldukca süre geçirdiği süre, reklam vizyonu ve kullanıcılar ile etkileşim anlamında en iyi sitelerden birisi olduğu kati. TrueView Reklamları yardımıyla bu siteye bir nevi bağımlı bulunduğunu düşündüğümüz kullanıcılara her video öncesinde, ortasında yada sonunda reklamlar gösterebiliyoruz.

YouTube TrueView reklamları seyrettiğimiz videoların öncesinde, ortasında yada sonunda çıkar ilk 5 saniyesini mecburi seyretmek zorunda bırakılan reklam türüdür. İnternet’e televizyona reklam vermiş benzer biçimde reklam vermenize olanak sağlar. Televizyondan artı yönleri ise oldukca fazladır en önemlisi daha düşük bütçe ile satın alan potansiyelinize uygun kişilere reklam vizyonu sağlanır. Böylelikle reklam dönüş oranınız büyük oranda değişiklik gösterecektir.

YouTube, tarafınca satın alındığı süre büyük bir gelişim göstererek atağa kalkmıştı yeni algoritmalar ve Google’nin big data dediğimiz büyük kullanıcı verilerini kullanmaya başlamıştı. Bunun yardımıyla YouTube reklamlar daha etkili sonuçlar vermeye başlarken Google, YouTube yardımıyla kullanıcılar hakkında daha oldukca ve doğru informasyon almaya başladı. YouTube TrueView reklamlarının artılarını sıralar isek şöyleki bir sıralama karşımıza çıkacaktır.

Dikkat etmeniz ihtiyaç duyulan bu detay sizin için oldukca yararlı olabilir. Eğer verdiğiniz video reklam 30 saniyeden kısa ise tamamını izlemesi olasılığı yüksek olduğundan ödeme oranlarını artabilir daha uzun reklam videosunda “reklamı geç” seçeneği olacağı için ödemelerinizde düşüş gözlemleyebilirsiniz.

Reklam olarak göstereceğiniz videonun kalitesine dikkat etmelisiniz bu reklamlar televizyonlarda çıkan reklamlar kadar kaliteli olmalı ki etkili olsun. Olabildiğince mütevazi bir arka plan kullanarak ses tonu akılda kalıcı kişiler ile çalışmanızı tavsiye ederiz. Reklam uzunluğu değiş içinde ne olduğunun önemi bulunduğunu belirtmemiz gerekiyor. Reklamın yayınlanma süresi sizin için oldukca mühim reklamınız ne kadar uzun süre yayınlanır ise akılda kalıcı olma olasılığınız artacaktır. Eğer reklam bütçeniz oldukça düşük ise bu reklam biçiminin alternatiflerine göz atmanız gerekmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Framework Nedir?

Ana Sayfadan Her Sayfaya Bağlantı Vermek Doğru mu?